Poligamno trabunjanje i Platon

Уобичајен
Ja sam, u sustini, verovatno pomalo sjebana zena (ako se vec tako zove covek koji nema falus i koji umesto njega, kao poklon od darezljive prirode, ima (cesto bespotrebno) razvijenu svest o stvarima koje se oko njega i u njemu odvijaju).
Ne verujem u monogamiju. Odavno.
Zapravo, ‘ajde, verujem ja u monogamiju kao u pokusaj, ali nalazim da covek takvim pokusajem vrsi izvesno nasilje nad svojom prirodom. Mislim, i ja bih se trudila da budem monogamna, a cak se i trudim da budem takva i – uspevam, ali uprono dolazim do dela price u kom se pitam: Zasto?
Nema mi sve to smisla… Jedan falus od sada pa dok nas smrt ne rastavi, ne, ne…; samo ja od sada po do onog trena u kom neces ni primecivati nijednu drugu, ne, ne…
Ne znam… Uzasno mi to lose zvuci kada to ovako zapisem, a volim da zapisem, jer onda isilujem cinjenice koje pred sebe pobacam, i onda mi to uglavnom ne donese nista dobro, ali bar znam da sada znam, i tako u krug…
Kada kazem da ne verujem u monogamiju, ne kazem to zbog toga sto zelim da nadjem izgovor i nacin da budem razuzdana i sto razuzdanija, a da mi to niko (pa cak ni ja sama) ne uzme za zlo. Ne. Kazem to zbog evidentnih reakcija nasih tela na drugo, privlacno telo, bez obzira na to sto pored sebe jedno, sasvim adekvatno, vec imamo. U slucaju mene, kao zene, fizicka reakcija na drugog, privlacnog coveka nije toliko ocigledna. Mada sam je uvek svesna. Kada bih bila muskarac, sve ovo bi mi bilo jos jasnije:
Divna zena te ceka, recimo, u stanu, a ti si, recimo, u busu i primecujes zgodnu plavusu ili crnku kako se, nesvesna svog zanosa, probija kroz masu tela, i staje tik uz tebe, okrecuci ti tvoju savrsenu zadnjicu, recimo, i ti – sta? – imas erekciju! Bez „recimo“!
Sustinski, mi smo zivotinje koje se prepoznaju po mirisu, koje se, isto tako, njuse, koje se zbog mirisa umeju zaljubiti, koje mirise u sebe upijaju, kod kojih nagon, jos uvek, radi brze od, eto, emocionalnog ili razumskog poredka bica.
Mi smo zivotinje. I ja nemam nista protiv te cinjenice. Ali bih imala stosta protiv vrsenja nasilja nad svojom zivotinjskom prirodom i vezivanja svoga tela za jedno isto telo u period od, na primer, 20 godina.
S druge strane, ono sto bi moglo da se dovede u sukob sa mojim trabunjanjem o poligamiji jeste cinjenica da sam nezdravo talenotavana za platonska voljenja.
Kako?
I kakva?
Lako. I za razna.
Jednom sam nekog coveka gledala (povremeno i ljubila) vise od godinu dana (mozda i mnogo vise?) a da ga nijednom nisam fizicki pozelela. A mogla sam. Jer je i on mogao i hteo.
Bilo mi je lepo (i dovoljno) da sa njim razgovaram, da mu pisem preogromne i prebesmislene poruke, da mi pise…, nedostajao mi je kada ode, ponekad sam ga najstrasnije mrzela dok je tu…, cekala ga da se vrati sa svojih predugih putovanja, pa onda i sama namerno odlazila, nakon sto mu se obradujem…, pa cak sam ga i volela, pa cak i nisam ljubila neke druge ljude, pa mi se onda malo gadio, pa mi je onda malo najdivniji bio… I tako… Trajalo je. Na poseban nacin. Platonski. Kao da i nisam zivotinja. Kao da i nisam seksualno bice. Kao da i on nema svoj miris. I kao da taj miris nije mogao da mi se dopadane. Jer sve drugo jeste.
Onda,
na internetu sam srela nekog drugog coveka podobnog za platonska voljenja.
Samo, on zasluzuje mnogo vise prostora… I ne dopada mi se da ga ispod ovakvih redova utrpavam.
(Sntimentalna jos uvek, jebi ga, i kada ne veruje u monogamiju…)
Nastavice se… :)
About violentlyhappy7

"I am an excitable person who only understands life lyrically, musically, in whom feelings are much stronger as reason. I am so thirsty for the marvelous that only the marvelous has power over me. Anything I can not transform into something marvelous, I let go. Reality doesn't impress me. I only believe in intoxication, in ecstasy, and when ordinary life shackles me - I escape, one way or another. No more walls!"

Оставите одговор

