Skroz Kul Lik i nekolicina bezmudih

Уобичајен
-Ee, a on je skroz kul lik.
-Ma, znam, ali nisam sad u fazonu… Vise bih da budem sam i to.
-Pa mozes probati, sta znam… Mozda dobro ispadne.
-Ma, ne znam, brate… Videcu.
Dijalog. Besmislen. 2010. godina. Nesto manje besmislena.

Ne mogu, ustvari, da skontam u cemu je fazon.
Citav zivot se druzim sa muskarcima i, iako se nisam kao klinka lozila na fudbal i sve te fore za decake vec sam se uredno igrala sa barbikama, ipak mislim da imam vecu kitu od sve i jednog muskarca kog poznajem, jer, da nije tako – ja bih sad imala nekog coveka sa kitom vecom od moje, ili bar nekog kom nije problem sto zna da je moja veca.
Pretposlednji lik sa kojim sam bila je bio totalno sjeban. Na vise nivoa. Dok sam izlazila na kraj sa samom sobom – mogla sam i sa njim. Kada sam se vec smucila samoj sebi u svojoj beskrajnoj sposobnosti za empatiju i slicne stvari – resila sam da zavrsim sranje i ponovo budem sama sa sobom, pa makar bila i ludja od zamislivog.
Tu se tek desio problem. I razgovor s pocetka ovog posta.
Lik je skroz kul. Bas. Ili je bar bio neko vreme pa je ona postao superkul.
Ja sam, zapravo, previse opustena kada do svih tih musko – zenskih stvari stigne. Nisam u fazonu “trudim se da budem zavodljiva”, nisam u fazonu “trudim se da budem prirdona”, nisam u fazonu “trudim se da ti budem ortak”, nisam u fazonu “trudim se da na mene odlepis”. Naravno da zelim sve to, ali nisam u fazonu da se lomim i pokusavam da ostavim sto carobniji utisak. Prirodna sam, valjda, bez ikakvog truda, jer nisam naucila drugacije, niti utvrdila da je potrebno. I sklona sam da pricam previse sranja, onoliko koliko ni million “trudim se da budem zavodljiva” pogleda i gestova ne mogu da operu. I ljudima se to, mislim, svidja…?
Tako sam par puta pricala o najbesmislenijim stvarima nekim ljudima sa kojim sam se muvala i primecivala neverovatne poglede zalepljene za moje lice. Nesto kao “Slatka je! Savrsena je! Luda je! Divno je luda!” A zapravo me to sve vec sasvim umara…
Mislim, super, divna sam, i luda, i slatka, ali ti uglavnom nemas muda, ili bar ja imam veca, i cemu sve to onda?
Pomenuti pretposlednji lik s kojim sam bila je ujedno i prvi covek (iz razloga koji cu navesti, nadam se i poslednji) kog sam prva poljubila. Kada se citava prica zavrsila, obavila sam kratak razgovor sa samom sobom:
-Bravo Dijana! Sta ti nije bilo jasno?! Ti si ta koja je od pocetka glumila muskarcinu (ili je nije glumila) i sada si, kao, uzasno sokirana sto je on mlakonja, a glumio je da je mudonja?
-Jeste, ali…
-Trebalo ti je biti jasno. Ali nije. Trebalo ti je biti jasno i da covek koji ti ne kaze “Prestani da pricas sranja, hocu da te jebem” nikada i nece moci da te jebe onako kako valja, i da nikada, pre svega, i nece moci da se tako postavi u nekim drugim, kao mnogo vaznijim, momentima.
Trebalo mi je biti jasno, jebi ga. Ali nije.
I onda se tu desio taj Lik Koji Je Skroz Kul i koji je bivao izuzetno samoinicijativan, i sve tome slicno.
Wow! – zaiskreni pogled – Pa on je divan!
Prerano za tu konstataciju i prekasno za bezanje sa mesta na kom sam se nalazila. Valjda.
Kada sam shvatila da su sve stvari sa njim previse dobre i da, bas zbog toga, sve druge stvari mogu izmaci kontroli i da on moze postati mnogo vise od Lika Koji Je Skroz Kul (a da ja trenutno nisam sposobna da izadjem na kraj ni sa samom sobom, koja sam takodje srkoz kul), odlucila sam da u usi utrpam malo odvratnih vesti o njemu, pa da izvazem sve to, pa da budem malo razumna i analiticna, onako kako dugo nisam bila…
Lik Koji Je Skroz Kul je i pacenik, pritom.
Bivao je uzasno patetican bivajuci sa nekim drugim zenama. (To ti ne treba, Dijana! Zar ces jos jednog idiota da natovaris sebi na vrat?!)
Bivao je uzasno mizeran dok je dva sata ispred stana cekao zenu koju je prevario, da je iznova moljka da mu se vrati. (To ti ne treba, Dijana! Zar ces da se lozis na 2 u 1 – najgoru mogucu kombinaciju – lika koji je shonja i koji glumi mudonju, da se ne bi videlo da je sonja?!)
I tako. Odlucila sam da na svakom mogucem mestu blokiram opciju “Send a new message Skroz Kul Liku”.
Sada zivim u agoniji. Jer sam svesna da ce iz nekog dela grada jednom da iskoci. Previse je ovo malo mesto za nas koji ponekad volimo da neke ljude vise nikada ne sretnemo.
Moguce da vam nista nije jasno. Nije ni meni, jebi ga. Osim sto sam znam da sam picka i da se plaism. Vrlo i svega. Kao sto nisam u fazonu da budem bilo kakva osim prirodna, tako nisam ni u fazonu da bezim od ljudi, stvari, cega li vec…, ali nekada se ipak desi da sam potpuno sigurna da bezati moram.
Lik Koji Je Skroz kul ima, istina, sasvim dovoljno dobrih stvari da mi ponudi. I za mene samu bi bilo sasvim divno da stvari koje se nude – prihvatim.
Bas zbog toga mi je zao sto ponekad nisam naivnija i povrsnija i sto ne mogu bas uvek da kazem “E, super, hvala ti, ja idem sada, ne treba mi vise nista.” Jer mi uglavnom treba jos nesto. Da mi posalje “Bilo je dobro” poruku posle. I da bude dobro, da ne bude lepo, ili nezno, ili ok. Da bude bas dobro. A treba mi i da bude odrasliji. Da nema godina koliko ja imam, jer ni oni koji su imali deset godina vise nisu bili posebno odrasli, a ne on, takav, skroz kul, a dupla nula.
Generalno, problem koji on ima svela bih na sledece pitanje:
Znas li ti sta hoces, Skroz Kul Covece?!
Mislim da ne zna. Ili da bar ne ume da izgovri.
Ja znam, jebi ga.
I necu vise njega, eto.
Ili bar ne smem da ga hocu.
About violentlyhappy7

"I am an excitable person who only understands life lyrically, musically, in whom feelings are much stronger as reason. I am so thirsty for the marvelous that only the marvelous has power over me. Anything I can not transform into something marvelous, I let go. Reality doesn't impress me. I only believe in intoxication, in ecstasy, and when ordinary life shackles me - I escape, one way or another. No more walls!"

Оставите одговор

