Pismo iz kuće koja govori

Уобичајен

Mislim da prostoriji ovoj prokleto trebaš.
Zidovima se, kažu, dopala crvena boja
u koju farbao si ih onda kada dah
nastojao si da smiriš,
još uvek nesvestan mesta na kom dišeš.

Mislim da ovaj krevet voli
da na njemu znojiš se.
I mislim da tepihu se snažno dopadaju
stopala kojima ga dotičeš.
Rekla mi je ponešto i moja kuhinja
u koju sama stvarno ne volim da zalazim…
Onom pultu kraj sudopere
potrebna je tvoja blizina
da sa mnom bi sarađivao.
Inače neće ni da vidi me…
I u hodniku cipele traže da zgažene budu.
I prezrele su red koji među njima
pokušala sam da stvorim.
Odeća na mene neće da se zalepi
sve dok ne oseti da postoji mogućnost
da strgneš je.

Mislim da trebaju te moji prozori…
I slušalici, kaže, nedostaje da se zažari
od tvoga glasa.
Nije da tražila sam da priča mi,
ali ormar želi da telo moje o njega osloniš.
I čini mi se da cvile pomalo
ovi čaršavi, sveže oprani,
jer žude da ih isprljaš.
Šolje koje koristim silno su gladne
tvojih usana.
Toplina im se svidela.
I vlažnost, kažu.
O slavinama u kupatilu
jedva da mogu i da ti pričam…
Konačno su popucale.
Danima se činilo da čitava prostorija
eksplodiraće.
Sada vlagom odiše. Gladna.

Ja… ja sam inače sasvim dobro…
Ni traga u meni od žudnje za tobom.
Samo ovaj prostor pokušavam da smirim,
večnostima već.
Sve u meni tako savršeno je mirno
i nigde nikakve naznake Potrebe
ne uspevam da vidim.
Čudno…
A mislila sam da nedostajaćeš…

Moram da idem sada…
Pepeljara ponovo traži
da tvoje opuške, one od pre
petnaest dana,
u nju smestim.
Kada vatre zafali,
sviđa joj se, kaže,
i pepeo koji posle tebe ostaje.

PS
Ostani još tu…
Ne čini se da ovde
baš nešto posebno
potreban si…Ma ne…

Dijana Knežević

Оставите одговор

