Splačina

Уобичајен

Kupila sam
zelene cipelice
da njima pogazim
proleće u tvojim očima.

Kupila sam
omču malu
da privežem je
oko svoga vrata
onda kada tvoji prsti
prestanu da stistkaju ga.

Kupila sam
prašnjavu keceljicu
da u njoj mogu
čista da budem,
a snove da ti umesim
i poturim pod nos
da izjedeš ih zajedno
sa onom splačinom
što sam je smućkaš
na brzinu,
skriven i očajan.

Kupila sam
venerin bregić jedan,
ružičast i svetlucav,
što miriše na slanu kišu,
pa tako i uništava.

Kupila sam
malo srce plastično
da možeš lakše
da izjedeš ga,
onda kada zaboraviš
da na čelu sam
jedno pravo
otvoreno nosila
dok bio si slep.

Dijana Knežević

Оставите одговор

