Od rebra mog načinjen

Уобичајен

Dolaziš da me voliš.
Sa daljine od milion svetlosnih kilometara, sa mirisom životinje, sa opojnom žudnjom u venama, ti dolaziš baš do mene, kažeš, da voliš me.
Usne mi bride otrovane tvojim poljupcem koji sam mogla osetiti jedino onda kada smo se, slučajno, u nemirnom letui vremena razdvojili, odlazeći na različite strane, tiho, molećivo, obećavajuci jedno drugom da tražićemo se.
I ti danas dolaziš.
Koža neobično reaguje na ogrubele jagodice tvojih prstiju. Pažljivo, stružeš tragove nekih bivših ljudi koji su tu bili samo da bi se sa mojim telom poigrali, tako da bi ga osoposobili, načinili savršenim za tebe – onda kada se konačno pojaviš.
I tu si.
Žurim da ispirčam ti šta sam i kako sam… Žurim da ispričam ti sve one Kad – mala – sam – bila, Kad – kroz – besmisleni – pubertet – sam – plovila priče… Dok, loveći sopstvene misli, gutam polovine rečenica koje izgovarama, još jedva i uspevam da dođem do daha, dotičući tvoje telo, napupelo od želje. Kažeš da žudnjama si silovan. Klimam glavom. Kažeš da telo se umorilo od mirisa drugih tela. Klimam. Kažeš da osetiš kako ti nozdrve zapljuskuje savršena sinteza naših mirisa. Gušim se u lepoti žudnje.
Tu si.
Otvaram oči dok prodireš u mene, pomišljajući na sve ono što nekim drugima sam pričala, a što za tebe sam baš htela da ostavim neizrečenim… I ništa nije čudno u velikoj misli koju šapućem ti dok sa mnom stapaš se, jer sve ono najveće samo kada stopljeni smo bili i uspela sam da ti izustim.
Vatra. Nema pepela. Nema ptice. Ne postoje fenkiski. Samo vatra. Večita.
Dotičem te po million puta samo da uverila bih se da stvaran si. Upijam miris tvoga znoja, zašivam tvoju kožu sa svoju, sluzima, pljuvačkom, znojem… Neću da umemo razbrati koje sam od nas dvoje – ja. Privlačim te k’ sebi da s krvotokom mojim sjediniš se, da nikada iz mene ne nestaneš.
I uzdah.
Predubok i preglasan.
I pričaš mi.
O svemu što nisi stigao da izgovoriš, o svemu što nekim promašenima umesto meni govorio si, o svemu što hteo si da došapneš mi u onim noćima u kojima razum se kida spotičući se o ludilo koje i nije ludilo već sam način da do mene dođeš, žigoisana duša po kojoj trebalo bi da te mogu prepoznati.
I jesam.
Tu si.
Savršeno sleteo na zemlju da kažeš mi da ima te.
Usnama dotičem svaki prevoj na koži, ljubim ti ranjavana ramena. Ne, nisi mirno sleteo, izustim… Ne, nisam, kažeš… I smeješ se, u mreži moje kose izgubljen, izranjaš iz mene i ponovo u mene ulaziš, brišući za sobom sve tragove, svako sutra i juče… sve, baš sve postaje samo ovaj trenutak u kom živimo jedno drugo, silno, kidajući kožu, na ponekim mestima ostavljajući ogromne tragove, koji kroz svako od utelovljenja moraju da svrbe i peku, tako da sećali bi nas…, tako da nikada ne bismo uspeli ni za ovoliko da izgubimo se, tako da prepoznali bismo se, još na rođenju, po tamnoljubičastom mladežu na bedru, istom… U arterije mi ulaziš dok polagano kožu sa mene svlačiš. Ne treba me ostati, kažem… Gušim se od želje i već mogu da osetim kako se moja i tvoja krv stapaju. U sebi me sačuvaj, molim. I ti me za sebe venama zašivaš. Čvsto. U čvor ih vežeš. Da ne pokidaju se.
Tu si.
Svaki nerv, razderan željom, radosno pulsira.
Tu si. Ponovo stigao. Ponovo za moja leđa zašiven. Ponovo od mog rebra načinjen. Ponovo od mene istrgnut da cela bih mogla biti.
Ponovo tu. I u ovom životu.

 

About violentlyhappy7

"I am an excitable person who only understands life lyrically, musically, in whom feelings are much stronger as reason. I am so thirsty for the marvelous that only the marvelous has power over me. Anything I can not transform into something marvelous, I let go. Reality doesn't impress me. I only believe in intoxication, in ecstasy, and when ordinary life shackles me - I escape, one way or another. No more walls!"

Оставите одговор

