Čovek

Уобичајен

Ima jedan čovek
sa jednim lepim očima.
Čovek je lep
i oči su mu lepe.

Ima jedan čovek
sa pet drukčijih svetova
u jednim istim očima.

Ima jedan čovek…
Ja volim tog jednog čoveka.

Ima jedan čovek
što ima tu jednu dušu,
stvarno lepu dušu
što moju baš greje.

Da je mene neko pitao,
pre nego što sam tog
čoveka
sa očima
sa dušom
sa svim
upoznala,
kakav hoću
moj čovek da mi bude,
ja bih rekla:
Baš ovakav.

Odsanjala sam.
Prvo.
Zato sad,
posle,
mogu
i da
volim
ga.

I ja volim.
Eto.

Dijana Knežević

2 responses »

Оставите одговор

