Glava u rerni

Уобичајен

Secam se nekada, davno jos, neko mi je pricao o tome kako je Silvija Plat stavila svoju glavu u rernu i tako skoncala. Meni je to bilo gadno, smesno, neverovatno i svakakvo. I bila sam skepticna. I nije ni bilo bitno, najposle. (Tada jos nisam znala kako njene reci unutrasnjost prze k’o vatra.)

Kasnije, mnogo kasnije, sam upoznala tu jednu zenu koja cesto je zelela da ucini isto. A nije cak ni citala Silviju. Samo, pricala mi je sa tim gadnim, stalno nekako suznim i krvavim, a zapravo bolno zivim ocima o tome kako tesko je da covek mirno dise onda kada previse oseca.

Nisam se nikada usudila da je pitam sta je to cega je previse u osecaju. Nije se ni ona usudila da mi kaze. Secam se samo da jednog dana oci joj vise nisu sijale.

To je valjda to. Od toga dalje nema. Kad i zvezde iz oka uspeju da ti uzmu. Onda ti ni rerna ne treba. Skoncao si.

Image

About violentlyhappy7

"I am an excitable person who only understands life lyrically, musically, in whom feelings are much stronger as reason. I am so thirsty for the marvelous that only the marvelous has power over me. Anything I can not transform into something marvelous, I let go. Reality doesn't impress me. I only believe in intoxication, in ecstasy, and when ordinary life shackles me - I escape, one way or another. No more walls!"

One response »

Оставите одговор

