Komfor zona

Уобичајен

Umorna sam od ustajalih sećanja
na dom
ljubav
osmeh
oca
ljubavnika
cigaretu
dobar seks.
Umorna sam od brisanja
i ponovnog pisanja
u svoj lični rečnik
izizanih pojmova:
oprostiti
voleti
zauvek
nikad
obećavam.
Umorna od puderisanja
od plakanja crvenog nosa,
Umorna od skrivanja
kapilara popucalih
od dugog i dosadnog
vrištanja u sebi.
Umorna od traženja
posla i 
stana.
Umorna od zaobilaženja
vage
i kantice eurokrema.
Umorna od šetanja psa
do dna i dublje
pa mi tamo lize suže
i moli da se vratimo.
Umorna od teb, jeseni,
u sred jula.
Umorna od i tebe, voljeni,
kod triput sam prebolela.
Umora od tebe, živote,
što skrštenih ruku gledaš
kako ću se ovoga puta izvući.
A krvave su mi već ruke
od tih pokušaja da prekinem lance,
da ostanem slobodna, konačno,
pa da odmorim se,
kako valja da odmorim se.

About violentlyhappy7

"I am an excitable person who only understands life lyrically, musically, in whom feelings are much stronger as reason. I am so thirsty for the marvelous that only the marvelous has power over me. Anything I can not transform into something marvelous, I let go. Reality doesn't impress me. I only believe in intoxication, in ecstasy, and when ordinary life shackles me - I escape, one way or another. No more walls!"

2 responses »

  1. Nema odmora dok taje obnova!
    Ma nek život gleda skršenih ruku…
    Uzećemo mi njega u svoje ruke. Za početak lance da prekinemo…
    (U lajku imaš skrivenu turpiju).
    Pozdrav! :)

Оставите одговор

