Vlažna pesma

Уобичајен

(Od tebe su mi se, vlažna pesmo,
skvasili svi snovi.
Ti si mi, vlažna pesmo,
do stida namočila odavno prljave nade.)

Dok ljudi jutrom žure na posao,
ja žurim da se razgorim.
Dok muškarci u malim kupatilima
od svojih žena kriju da masturbiraju,
a žene kriju da to znaju,
ja stiskam gladne butine
zagledana u sutra.

Mnogo se ložim na tebe živote.
Sav si mi vreo, velik i photan.
Mnogo se ložim na te velike ruke, živote,
kojima voliš da ščepaš moj mali beli vrat.

Siluj mi očekivanja, živote!

Dok umorne gospođe u svojim korpama
nose vruć hleb iz pekare.
Budi vruć u meni, živote.
Leći ću na sto,
slobodna,
da uz kafu,
gladni i morki,
o tom sutra porazgovaramo.

Samo da pljuvačku
krajem rukava obrišem.
Tako.
Sada mi reci,
koje budućnosti
si ovog jutra gladan?

26960_1396549069275_6985446_n

About violentlyhappy7

"I am an excitable person who only understands life lyrically, musically, in whom feelings are much stronger as reason. I am so thirsty for the marvelous that only the marvelous has power over me. Anything I can not transform into something marvelous, I let go. Reality doesn't impress me. I only believe in intoxication, in ecstasy, and when ordinary life shackles me - I escape, one way or another. No more walls!"

3 responses »

  1. Možda će te začuditi ako kažem da tvoje pjesme nije lako pročitati.Ti imaš moć da udahneš život u riječ.Ja dok čitam stvaram slike kao da gledam film pred očima.Odavno se nisam toliko mučio i borio sa slikama koje si mi stvorila svojim pjesmama.Žao mi je što si živjela tako teške pjesme.Bila si hrabra,živjela si i pjevala.Udarima života si uzvraćala udarima stihova.Mada sam ‘mudonja’ imam takav senzibilitet,da sam doživio nešto kao emotivni stres…Možda se nisam dobro izrazio,protumači to kao jak utisak.Mislim da posle ovoga nema potrebe da ti kažem bilo kakav komentar ili ocjenu o bilo kojoj pjesmi pojedinačno.
    TI IMAŠ MOĆ
    DA RIJEČIMA UDAHNEŠ ŽIVOT
    TVOJE RIJEČI KAO LEPTIRI
    LETE POLJEM
    UŠUNJALI SU SE U MOJU SOBU
    LETE OKO MENE
    GOLICAJU ME
    I ŠAPUĆU…

Оставите одговор

