Ja sam već otišla

Уобичајен

Jedna matora. Lepa, a gadna.

 

Ja mu kažem kako volim da sam sama.
On me pita da li može doći da ostane, nedelju dana bar.
Ja mu kažem kako sam nezdravo napaljena, uvek.
On mi kaže kako voli što su nam seksualni apetiti isti.
(On bi to dva puta nedeljno.
Ja bih bar dva puta dnevno.)
Ja mu kažem kako mi nedostaje moja muzika.
On mi pušta svoju, dosadnu.
Ja mu kažem da sa sam mala.
On mi, iza osmeha, pokazuje kutijicu sa zlatnim prstenom.
Ja mu kažem kako ne volim zlato.
On ode na drugi kontinent i kupi mi ga.
Ja mu kažem da me miris vanile opija.
On kaže da mu se dopada i onda me, za svaki slučaj, pre spavanja zamoli da provetrim. prostoriju.
Ja mu kažem da mi je dosadno, da hoću da se nešto desi.
On me pita koji film bi da pogledamo.
Ja mu kažem da sam osetljiva, da sam prokletom PMS-u.
On mi smelo predlaže da mu popušim.
Ja mu kažem da pušenje super.
On mi kaže da to, eto, baš i nije lud za tim.
Ja mu kažem da me sada ništa ne pita.
On me pita da li sam ljuta.
Ja mu kažem da ćuti.
On me nazove pogrešnim imenom.
Ja mu kažem da mi treba sunca.
On mi predlaže da otputujemo negde, zajedno.
Ja mu kažem da volim svoju samoću.
On mi kaže “Volim te”.
Ja mu kažem da ne umem to da izgovorim.
On me pita kada ću naučiti.
Ja mu kažem da je vreme da ide, da smo siti jedno drugog.
On me pita za neobavezan seks.
Ja mu kažem nas, sudeći po svemu, ni obavezan nije mnogo obavezao.
On mi kaže da sam bezobrazna.
Ja mu kažem da je to sve od rana.
On me pita kako sam.
Ja mu kažem da je vreme da nestane.
On me pita da li… da li cemo se durziti.
Ja mu kažem da ni onako nismo.
On me pita gde to idem.
Ja sam već otišla.

tumblr_lwuk4rSCao1r2ym4xo1_500

About violentlyhappy7

"I am an excitable person who only understands life lyrically, musically, in whom feelings are much stronger as reason. I am so thirsty for the marvelous that only the marvelous has power over me. Anything I can not transform into something marvelous, I let go. Reality doesn't impress me. I only believe in intoxication, in ecstasy, and when ordinary life shackles me - I escape, one way or another. No more walls!"

One response »

Оставите одговор

